admin simona | 2.8.2012 | 322× zobrazeno | hodnocení: 0 | 0 komentářů
Realizovaly jsme úpravu hodnocení objednávek - nyní lze hodnotit objednávku kdykoliv v průběhu nákupního procesu.
Vážení a milí,
pro zlepšení Simiry jsme realizovaly úpravu hodnocení objednávek - nyní lze hodnotit průběh objednávky kdykoliv v průběhu nákupního procesu. Hodnocení průběhu nákupu již není vázané na dokončení objednávky.
Hodnocení objednávek najdete u každého registrovaného uživatele (prodejce i nakupující) v sekci Můj profil/modrý panel Oblíbenost/Hodnocení.
Tato úprava umožní prodejcům hodnotit nepoctivé nakupující, kteří si zboží objednají (třebas i na zakázku) a pak už nereagují a nedokončí objednávku.
Současně tato úprava umožní nakupujícímu, aby ohodnotil nepoctivé prodejce.
Doporučujeme Vám využívat tuto funkci při každém nákupu, prodejcům i nakupujícím tak usnadníte orientaci v přístupu protistrany k obchodním závazkům.
Děkujeme Vám za Vaše připomínky a podněty, jsou pro nás cenné.
Simona a Radka
Nejsem rozbitá, jsem (noelleen)
15.3.2024 11:42
Tvoříme s dětmi: nerozbitné vánoční ozdoby (andoriel)
17.12.2019 07:49
Vyšívací kruh a jehla... to je dílna Orofärnë design (orofarnedesign)
7.11.2019 15:15