Jak na medvěda aneb jak uspět v soutěži.

Dostalo se nám cti pomáhat v dobré věci. Simira začala spolupracovat s Dětským krizovým centrem, které pomáhá dětem se syndromem týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Cílem společné akce je otevřít téma a diskusi o týraných a sexuálně zneužívaných dětech, tak aby se informace o možné pomoci dostaly nejen k dětem, ale i k jejich okolí. Můžete být také nápomocni.

  • 10. 12. 2015 napsal admin Zdenka
  • návody
  • 522x
  • 0  (+0 / -0)

Hlavním zadáním soutěže je, jakoukoli technikou ztvárnit logo medvěda se zalepeným okem. Podrobnosti k najdete zde. Není účelem vzít jakýkoli výrobek s medvídkem, ale opravdu myslet na děti, které v životě neměly tolik štěstí. Výrobky, které porota nakonec vybere, mají velkou šanci sloužit k další propagaci Dětského krizového centra.

Do týmu se nám podařilo získat  známé osobnosti do jako  patrony. Nápad a možnost jakkoli pomoci těmto dětem je nadchnul.

O vaší práci na ztvárnění loga bude rozhodovat neméně kvalitní porota a za dobře promyšlenou snahu stojí také ceny.

Na závěr malé shrnutí. Hodnotí se:

Dodržení zadání - ztvárnění loga, medvídka se zalepeným okem.

Originalita.

Možnost  dalšího využití  k propagaci Dětského krizového centra.

Dál už je jen na vás, JAK NA MEDVĚDA.

Těšíme se na vaše výrobky, protože tohle, je jen začátek.

Zdenka a Radka

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.