ROZJEDEME TO SPOLU VE VELKÉM NA SOCIÁLNÍ SÍTI

To, že propagujeme vaše výrobky na Facebooku asi všichni dobře víte. Občas dostaneme dotaz: „Jak mohu ovlivnit to, abych se dostal na Facebook?“. Do teď jsme odpovídali tak, že se to ovlivnit nedá, příspěvky vybíráme podle vlastního uvážení, ale právě teď nastává změna a vy umístění na FB ovlivnit můžete.

  • 13. 5. 2014 napsal admin Radka
  • pro prodejce
  • 2050x
  • 4  (+4 / -0)

Nejdřív pár slov k tomu, jak to funguje. Na FB máme přes 11 700 fanoušků. To jsou tedy lidé, kteří se o naše stránky zajímají, a jsou to i potenciální zákazníci.

Pokud zveřejníme na našem profilu příspěvek, pak ho ale nevidí všech 11 700 fanoušků. Je to jenom malá část. Kolik lidí skutečně takový příspěvek uvidí, závisí na počtu lajků, komentářů a sdílení tohoto příspěvku. A někdy mám i dojem, že i na tom, jakou má facebook náladu Překvapený Máme-li se vyjádřit číselně, může to být 800, ale i 4 000 lidí (to je rozdíl, který se na prodeji vždycky projeví). Facebook poměrně rád a často mění pravidla pro zobrazování příspěvků a počet lidí, kterým se příspěvek zobrazí, se stále snižuje. Jedinou cestou, jak ukázat příspěvek více lidem je zaplatit si jeho propagaci.

To samozřejmě děláme. Nemůžeme, ale propagovat takové množství příspěvků, jaké bychom chtěli.Je na prachy

Proto Vám na našem profilu Simira Art nabízíme možnost si propagaci vašeho příspěvku zaplatit. Nejedná se o žádné vysoké částky a navíc i my k vaší propagované částce něco přidáme. Veškeré vámi vynaložené prostředky jdou jen na vaši propagaci, za práci si nic neúčtujeme (jako ostatně už dva roky ne Nevinný).

Způsobů, jak reklamovat na FB je mnoho, pro přehlednost jsme se rozhodli nabídnout vám tyto dvě možnosti, se kterými máme nejlepší zkušenost.

Možnosti propagace:

1. Propagovaný příspěvek na profilu

Tento příspěvek se zobrazí na našem profilu, kde bude trvale umístěn. Zároveň se zobrazí na zdech našich fanoušků a jejich přátel. Přesný počet zobrazení není možné předem určit, závisí opět na tom, jakou odezvu (lajk, komentáře, sdílení) bude příspěvek mít. V každém příspěvku bude odkaz přímo na Váš obchod na www.simira.cz.

Příklady z poslední doby:

Skorozadara (40 Kč) – příspěvek vidělo 3 822 lidí

Dalmatinka (40 Kč) – příspěvek vidělo 4 158 lidí

Lucoto (100 Kč) – příspěvek vidělo 7 156 lidí

 Denně budeme propagovat maximálně 2 příspěvky. (Tedy každý den můžeme zahájit propagaci 2 uživatelů), lze nastavit, aby byla určená částka vyčerpána najednou nebo, aby se čerpalo pozvolna po dobu několika dní – minimální částka na den je 10 Kč).

2. Propagovaný příspěvek v kanálu uživatelů

Vytvoříme pro vás reklamní příspěvek (a opět si budete moci vybrat, které výrobky přesně propagovat) a vytvoříme reklamu. Tento příspěvek se nebude zobrazovat na našem profilu, ale zobrazí se v kanálu příspěvků vybraných uživatelů.

Tyto příspěvky lze cílit podle věku, pohlaví a do určité míry i podle zájmů uživatelů. Lze tedy například cílit příspěvek na ženy ve věku 18 – 25 let se zájmem o steampunk.

Nespornou výhodou tohoto typu příspěvku je to, že návštěvník po kliku na obrázek bude přesměrován rovnou do vašeho obchodu. Lze orientačně počítat s tím, že jedna návštěva vašeho obchodu přijde (podle úspěšnosti reklamy) na 0,5 – 2 Kč za klik na web. Tedy, pokud investujete 100 Kč, přivedete přímo do svého obchodu 50 – 200 návštěvníků (ano, ano – takhle nevyzpytatelné to je – ale ty 2 Kč/klik na web považujeme už za neúspěch). A pak už samozřejmě záleží jen na tom, jak právě vaše výrobky zákazníka osloví.

Počet příspěvků k propagaci touto formou není omezen.

Shrňme si tedy rozdíly obou možností.

1.   +  Příspěvky se zobrazují fanoušků, u kterých již lze zájem o handmade zboží našeho serveru předpokládat. Příspěvek je na facebookovém profilu zobrazen trvale.

       -  Počet příspěvků je omezen (fanoušci se nesmí zahlcovat)

2.    + Příspěvky lze cílit na určitou skupinu lidí s určitými zájmy. Např. svatební doplňky lze zacílit na skupinu, která je zasnoubena, psí pelíšky lze zacílit na milovníky psů apod.

        + Po kliknutí na příspěvek bude návštěvník přesměrován rovnou do vašeho obchodu www.simira.cz/prodejce/obchod)

 Můžete si sami zvolit, které výrobky chcete propagovat anebo můžete nechat vybrat za vás. Rádi vám vytvoříme reklamu tak, aby byla podle našich zkušeností, co nejúspěšnější.

 Příklady úspěšných propagací

Příklad č. 1:

Od 7.5. do 12.5. jsme propagovali příspěvek na facebookovém profilu - kabelky z dílny Lucoto. Rozpočet příspěvku byl 100 Kč - tedy 20 Kč denně. Příspěvek vidělo 4400 lidí a Lucoto v tomto týdnu prodal 5 kabelek v hodnotě 4950 Kč.

Příklad č.2: Na náš facebookový profil jsme vložili příspěvek propagující kabelky z dílny Sidoniedesign. Příspěvek byl propagován  v hodnotě 980 Kč. Během následujících dní získal příspěvek 304 hodnocení like, byl 26 x sdílen a 12 x komentován. Na příspěvek kliklo celkem 4 543 lidí a 542 lidí se dostalo až do obchodu Sidoniedesign. Celkem ho však vidělo 40 048 lidí. Jak se to projevilo v prodeji? Sidonie 4. srpna prodala 1 kabelku a 1 peněženku, 5. srpna prodala 8 kabelek, 6. srpna další 2 kabelky, a do konce měsíce ještě dalších 6 kabelek a 1 peněženku. To vše v celkové hodnotě 11 535 Kč.

Jak si reklamu objednat?

Jednoduše vložte vybranou formu reklamy do košíku a objednejte ho. My vaši objednávku potvrdíme a pak vás kontaktujeme, abychom doladili detaily.

Těšíme se na vaše ohlasy. (PS: Pokud se vám nápad nelíbí, neváhejte nám to dát najevo, třeba diskusí přijdeme na něco lepšího)

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.