Skrytí prodejci

Získat ocenění "Ověřeno zákazníky" není jednoduché.

  • 4. 11. 2014 napsal admin Radka
  • pro prodejce
  • 620x
  • 3  (+3 / -0)

Velice si vážíme reakcí našich zákazníků na Heuréce, protože pyšnit se 550 recenzemi se hned tak nějaký obchod nemůže. 

Hodnocení je většinou pozitivní a to nás velmi těší. 

Opakovaně se nám však stalo, že zákazník Simiru nedoporučil, protože jeho objednávka byla zcela ignorována. Nebyla ani přijmuta, ani odmítnuta. Jedná se o oněch 1,3 % objednávek měsíčně, které zmiňuji i v poslední statistice. 

Stává se, že již zboží, které nabízíte zde na Simiře, nemáte. Možná jste ho prodali jinde a zapomněli nebo nestihli smazat. To je v pořádku a je to pochopitelné. V takovém případě však objednávku zamítněte, samozřejmě i se stručným vysvětlením.

Pokud svoji objednávku přehlédnete, dostáváte od nás SMS zprávu s upozorněním, že máte nepřijatou objednávku. 

Vyvarujme se těchto reakcí - škodí nám všem.

Protože podobné reakce poškozují dobré jméno Simiry, snižují procentuální hodnocení Simiry na Heuréce a odrazují další zákazníky, rozhodly jsme se skrýt profily všem prodejcům, kteří nereagují na své objednávky a vnitřní poštu Simiry. Skrytí proběhlo dnes a týká se více než desítky prodejců. 

Děkujeme za pochopení

Radka

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.