Prsíme se v srpnu

Podle pranostik srpnové počasí předjímá, jaká bude zima. Možná i naše srpnové výsledky předjímají prodejně nejzajímavější sezónu, která se kvapem blíží.

  • 2. 9. 2015 napsal admin Radka
  • pro prodejce
  • 1591x
  • 1  (+1 / -0)

Začneme pěkně zostra a to hned prvním místem podle počtu objednávek.

Srpnové prvenství patří larenty, která prodala 22 fimo šperků. Larenty tvoří šperky z polymerových hmot a vytváří věrné miniatury zvířátek a gastronomických lahůdek. Vaše ucho může zdobit teriér stejně jako obložený chlebíček. 

Obrázky dnes proložíme také trochou čísel. 

Srpen byl horký a upocený, naštěstí Simira z této upocenosti vyvázla čelem. Počet srpnových objednávek vzrostl ve srovnání s předchozím rokem o 7 %. Velmi výrazně stoupl počet zákazníků, kteří využívají možnosti nákupu bez registrace, v srpnu to bylo celkem 77 % nákupů.  Zjednodušili jsme kontakt mezi neregistrovaným zákazníkem a prodejcem a výsledek je zjevný. (Pro prodejce: pokud Vás zákazník kontaktuje prostřednictvím formuláře pro neregistrovaného uživatele, použijte pro komunikaci s ním e-mail uvedený v těle zprávy. Pokud dáte pouze "odpovědět" kontaktujete nás - adminy. Zprávy samozřejmě přeposíláme, ale komunikaci se zákazníkem to zbytečně zdržuje).

A nyní druhé místo. Stříbro si za srpen odnáší darbucha. Jednoznačně vedou svatební pokladničky a dárkové krabičky pro novomanžele, také na toto zboží byla zaměřena reklama, která běžela na facebooku. Tuto reklamu vidělo celkem 6969 lidí, z nichž 321 prokliklo až do obchodu darbucha. V nabídce tohoto obchodu najdete, ale i další malované dekorace, krabičky, stojánky na pastelky, dřevěné malované hodiny anebo například roztomilé zvířátkové hlídače dveří.

Chceme Vám představit také  pár užitečných novinek. Jednou z hlavních, která usnadní nákupní proces a ušetří práci s mailováním a pátráním po zdrženém balíčku je možnost zadat trackovací číslo zásilky. Pokud ho před stisknutím tlačítka "odesílám zboží"  zadáte, přijde zákazníkovi automatická zpráva s číslem zásilky, kterou si pak může snadno dohledat v systému České pošty pro sledování zásilek.

 A teď hurá ke třetímu místu. Třetí místi patří obchodu ajda. S chutí představujeme novinky naší oblíbené keramičky. A už brzy se můžete těšit na návody a praktické zkušenosti s kvašením domácí zeleniny v kvašácích právě od Ajdy, které pro vás osobně testuje a připravuje admin Zdenka. (První pokus byl prý poněkud přesolený, ale to nebude chyba hrnce. :) Já zatím přidám prostou radu, pokud plánujete kvašák, úžasné nádoby na rýži, mouku, špagety či cokoliv, nebo snad kořenky, svícny a další zboží jako dárek (a keramika patří mezi dárky osvědčené), myslete na objednávku včas, proces výroby v případě keramiky trvá a nejde nijak uspíšit. 

Rovnou přidáme i čtvrté místo. A to patří obchůdku s orgonity, čakrovými pyramidami, čakrovými šperky, pohlcovači elektrosmogu a orgonitovými šperky. Pokud stále ještě nevíte o co jde, můžete si přečíst náš rozhovor s těmito milými prodejci. Možná i vás nadchne žhavá novinka - orgonitová lampička.

Nezapomeňte, že stále máte možnost zakoupit si reklamu na FB i vy a to na našem profilu Simira Art. Příklad úspěšné reklamy můžete vidět právě na příkladu prodejce kamenyprozdravi.

První polovinu srpna běžela prodejci reklama, nikterak drahá - celkem za 182 Kč. Celkem v srpnu prodejce prodal 31 ks zboží. Prodej v první polovině srpna pro tohoto prodejce představoval 83 % celkového obratu.

Náhled této reklamy vidíte zde: 

O páté a šesté místo se tentokrát dělí dva prodejci. Prvním je jedle7 a druhým rischa.

Zatímco obchod Jedličky je nadupaný šperky, od spon, hřebínků a čelenek do vlasů, přes náušnice, náhrdelníky až po celé sady šperků, u Rischy najdete svatební podvazky. A je to výběr, který stěží najdete někde jinde. Na obrázku nabízíme náhled svatebních podvazků, které jsou zároveň modré, protože, jak známo, každá nevěsta by měla mít něco nového, něco modrého a něco půjčeného. 

 Než přejdeme k představení nejúspěšnějších prodejců podle obratu, ještě pár statistických čísel.  Tak tedy, v srpnu nám zůstalo 1,4% nepotvrzených objednávek (Pozor! Pokud necháváte své objednávky bez odezvy, hrozí vám skrytí obchodu. Pokud se vám to stane, kontaktujte nás, domluvíme se, co dál). 3 % objednávek bylo odmítnuto (Vždycky je lepší objednávku odmítnout, pokud už např. zboží nemáte, než na ni nereagovat - zákazník potřebuje vědět, na čem je) a 4 % zrušeno. V srpnu jsme přivítali 110 nových registrovaných zákazníků a 38 nových prodejců. Průměrná hodnota objednávky byla 408 Kč.

A teď zase k pořadí. První místo podle obratu by patřilo obchodu kamenyprozdravi, který jsme již představili. Druhé místo díky svým záclonkám získává elegant style. V tomto obchůdku obléknete do nového hávu nejen svá okna, ale radost si můžete udělat i zajímavým šperkem. Třeba z nádherných skleněných vinutek. Ochutnávka je tady:

Třetí místo patří Ajdě. Na čtvrtém vítáme po delší době obchod sidoniedesign. Tyhle kabelky a peněženky patří mezi stálice. Sidoniedesign s námi spolupracuje již od samotného vzniku Simiry a my si této spolupráce vážíme. Je přínosem především pro nás i naše spokojené zákazníky. 

Není třeba tajit, že na umístění ve statistice sochaři z podkrkonoší stačí často jedna jediná objednávka. Sochy z pískovce se prostě nekupují každý den. Mrkněte se na novinky, možná právě ty uchvátí i vás a budete si říkat: "Takový nádherný solitér na terasu či do skalky nutně potřebuji."

Z dalších změn na webu věnujte prosím pozornost upraveným funkcím, které se týkají sociálních sítí a které Vám snadno umožní své výrobky sdílet na FB a informovat své přátele o právě vložených novinkách.

Nakonec se ještě  se znovu vrátím k reklamám na sociálních sítích. Budeme upřímní. Ne vždy má reklama takový úspěch, jaký bychom si přáli. Někdy se zcela stejná reklama jeden měsíc vyplatí a druhý je to úplný propadák. Na druhou stranu, úspěšné reklamy, které generují výsledky mají pro vás tu výhodu, že máme tendenci je spouštět, i když už za ně vy neplatíte, prostě proto, že se to vyplácí i nám. Některé výrobky k propagaci úplně vhodné nejsou. Zejména propagace drobného a velmi levného zboží se málokdy vrací. Máte-li zájem reklamu na svoje zboží vyzkoušet, pak neváhejte. Slibujeme, že přípravě vaší reklamy budeme věnovat maximální pozornost.

Děkujeme všem a krásný den

Radka

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.