Zlepšení kvality - správné popisování zboží.

Již jste si všimli, že se v letošním roce více zaměříme na kvalitu obsahu našeho webu. Připomeneme vám, jak správně popisovat vaše výrobky. Správný popis zajistí, že se vaše unikátní zboží správně zařadí do filtrů a vyhledávačů nejen na Simiře, ale také na Seznamu či Googlu. Správný popis je také důležitým vodítkem pro vaše zákazníky.

  • 9. 1. 2016 napsal admin Zdenka
  • pro prodejce
  • 833x
  • 3  (+3 / -0)

Připravila jsem pár ukázek dobře a špatně pojmenovaných výrobků. Jestli mezi výrobky náhodou bude ten váš, vězte, že je to náhoda a pokud se podíváte, obchody jsou plné vzletných a romantických názvů. Pokud budu upřímná, než jsem pronikla do propletence vyhledávačů a klíčových slov, pojmenovávala jsem svoje šperky právě tak. To, že vložíte své výrobky správně do kategorií a podkategorií, nebo osobních kategorií ještě nedává záruku, že vás vyhledá správně některý z filtrů.

Například zde. Moc hezké fotky ( viz následující článek). Kupující nemá šanci tak pěkný výrobek najít. Není zde poznat, zda se výrobek pojídá, zda mydlí, nebo slouží pouze jako dekorace. Více o výrobku se nedozvíme ani v popisu pod detailem výrobku. Je to velká škoda.

Postupujte od nejobecnějšího názvu k podrobnému. Název musí být stručný a přesný, nesmí být však příliš dlouhý.

Například : Mýdlo - dekorace - Oves a med        Mýdlo - mýdlová dekorace - Matcha

Je třeba výrobky správně pojmenovat, aby vyhledávače jejich název mohly rozpoznat a vyhodnotit jako nejlépe odpovídající dotazu uživatele či zařadit výrobek do příslušné kategorie zboží. 

Tento výrobek je dobře zařazen, v kategorii Šperky, Náhrdelníky. Jenže, právě v tomto popisu je potřeba opět začít tím obecným. Náhrdelník, Rákosí - Raku

Týká se to všech výrobků, nejen šperků. Zákazník vstoupí na Simiru a hledá například peněženku. Pokud chcete, aby se objevil i váš výrobek, musí se také jmenovat Peněženka, protože nikdo nehledá Něžnou s kapkou rosy, i když to zní krásně a k peněžence se to tak hodí. Musíte napsat: Peněženka, něžná s kapkou rosy.

Takhle se objeví stránka, pokud vás baví hledat třeba jako mne. Zadám si kategorii Vše a mám pestrý mix. Nyní názorně vidíte, jak je důležitý popis. Ano, někdo třeba opravdu hledá motýla nebo šípek, ale většina lidí hledá nejdříve náušnice nebo náhrdelník. Zjednodušte orientaci jak svým zákazníkům, tak všem robotům a vyhledávačům.

Pokud máte více produktů a zboží klonujete, přidejte k názvu něco, co jej odliší od ostatních. Tím bude unikátní. Nemusí to být složité: Peněženka Mini Owl 13cm a další může klidně být Peněženka Mini 20cm.

Máte-li v obchodě například dva skoro stejné houpací dřevěné koně, stačí pojmenovat jednoho Houpací kůň Eda a Houpací kůň Evžen.

Pokuste se svoje obchody vylepšovat a zlepšovat jejich kvalitu. Tímto jednoduchým způsobem můžete začít. Opravte prosím svoje názvy a další již vkládejte podle vzoru.

Vyhledávače (Seznam, Google a ostatní) mohou zobrazit váš výrobek potenciálnímu zákazníkovi a přivést jej do vašeho obchodu na Simiře. 

Děkuji, těším se na vaše krásné a dobře popsané výrobky.

Zdenka

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.