Výše poštovného

Prodejci jsou povinni uvést skutečnou výši poštovného pro odběr 1 ks nabízeného zboží. Pokud není cena poštovného zahrnuta v celkové ceně zboží, není povoleno uvádět poštovné ve výši 0 Kč a následně ho navyšovat.

  • 27. 12. 2012 napsal admin
  • pro prodejce
  • 589x
  • 6  (+6 / -0)

V minulých dnech jsme Vás informovali o možnosti měnit výši poštovného v průběhu objednávky. Je to funkce, která umožňuje pružně reagovat na aktuální požadavky zákazníka, upravit cenu poštovného při objednávce většího počtu kusů zboží nebo např. při specifických požadavcích zákazníka ohledně rychlosti doručení apod.

S touto novou funkcí se nám však na Simiře objevil také nešvar, kdy prodejci zadají poštovné 0,-  Kč a následně ho navyšují až v případě objednávky. Takové jednání považujeme za nefér vůči zákazníkům. Povinností prodejce je zadat výši poštovného pro dodání 1 ks předmětného zboží. Změna výše poštovného by měla být využívána pouze v oprávněných případech.

Dodržujte prosím toto jednoduché pravidlo, naším společným cílem je spokojený zákazník a ten má právo znát dodací podmínky ještě před vytvořením objednávky.

Děkujeme

Radka a Simona

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.