SIMIRádce

berja

Profil

Berja je složenina počátečních písmen rodinného příjmení a našich jmen - Beránková + Jiřina + Jana + Johana + Alice.

Malosériová a zakázková výroba kožených vycházkových rukavic a originálních kabelek, tašek a kožených šperků.

Rodinná firma již od roku 1929...  
Tradice... Řemeslo... Kvalita... Originalita

K výrobě rukavic, kabelek a dalších doplňků používáme materiál pouze od českých výrobců. Taktéž barvy na kůži a textil, kterými naše výrobky malujeme, zdobíme či patinujeme jsou vyrobeny v ČR. Nic "zahraničního" u nás nenajdete. Vše je jedinečné neopakovatelné a " naše".

 Při výběru zboží dbejte na to, že barva na vašem monitoru se  lišit od skutečnosti. Při výběru velikosti rukavic postupujte dle návodu.. Návod je uveden u každého obr. s rukavicemi. V případě nestandartní velikosti prstů je ideální oskenovaný obkres ruky zaslaný v pdf. Pokud si optejte se, umíme vám s velikostí poradit.

Reklamační a záruční podmínky

Při nákupu zboží se vždy informujte na skutečnou barvu zboží. Barva zboží na vašem monitoru nemusí odpovídat skutečnosti. Při výběru vel. rukavic  se na nás obraťte. Rádi vám pomůžeme. Návod na ošetřování posíláme emailem. 

Převzetí zásilky

Při převzetí zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska...).

Zásilka poškozená dopravcem se reklamuje u dopravce nikoliv u nás! O této skutečnosti nás však informujte!

Pokud je zásilka v pořádku, je vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou.

Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu a druhu dodaného zboží.

Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dokladu o zaplacení nebo fakturu. 

 Záruční doba a reklamace

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu při prodeji. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou na 24 měsíců a řídí se občanským zákoníkem. Životnost výrobku je dána mírou opotřebení a nemusí se shodovat s délkou záruční doby. Je vždy rozhodující jak zákazník o výrobek dbá a jak často jej používá.

Zjistí-li kupující vady již při převzetí zboží, musí tuto skutečnosti sdělit vždy emailem bez zbytečného odkladu. Toto však neplatí při poškození zboží přepravcem viz.víše.

Jako záruční list slouží daňový doklad nebo faktura.

Reklamace musí dále obsahovat průvodní dopis s datem dodání zboží, názvem výrobku a popisem závady.

Reklamovaný výrobek zasílejte očištěný a dobře zabalený, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození. V případě nadměrného znečištění výrobku, nebo zjištění vad, které vznikly v důsledku špatného obalu, má prodávající právo reklamaci neuznat. 

Prodávající je povinen vyjádřit se k reklamaci do 10 dnů ode dne jejího obdržení a dále se řídí dle platného občanského zákoníku.

V případě občanského zákoníku je lhůta pro vyřízení reklamace do 30 dnů od bdržení reklamovaného výrobku.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

  • Česká obchodní inspekce
    Ústřední inspektorát - oddělení ADR
    Štěpánská 15
    120 00 Praha 2
    Email: adr@coi.cz
    Web: adr.coi.cz
    Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Rozpor s kupní smlouvou

  1. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
  3. Shodou s kupní smlouvou podle odstavce 2 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
  4. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  5. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

 Záruka se nevztahuje na tyto případy:

  • mechanická poškození 
  • běžná opotřebení vzniklé každodenním používáním.
  • poškození vzniklé v důsledku nesprávného používání v rozporu s návodem, který je dodáván současně s výrobkem


Odstoupení od smlouvy u zboží zakoupeného přes internet:

Zákazník má právo do 14-ti dnů od převzetí  zboží na jeho vrácení. Toto neplatí u zboží na zakázku či zboží, které bylo pro zákazníka upravováno.

Podmínky vrácení peněz:

  • Zboží musí být nepoužité, nejlépe v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, úplné, ve stavu a hodnotě, v jakém zákazník zboží převzal, schopné dalšího prodeje.

  • V případě, že vrácené zboží bude poškozené, neuplné, sníží prodávající kupní cenu zboží o tomu odpovídající částku! Pozor především u kožených rukavic, dochází již při  samotném navléknutí k přizpůsobění usně tvaru ruky a takové zboží již není prodejné za původní cenu. Částka za opotřebení by vám musela být odečtena a v některých případech se může jednat i o 2/3 z celkové ceny. 
  • V případě, že zboží bude znečištěné, nefunkční či jinak znatelně poškozené tedy neschopné dalšího prodeje není prodejce povinen zboží přijmout.

  • Zákazník musí odeslat zásilku nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu 

  • Přiložit k zásilce fakturu

  • Reklamované/vráceného zboží kupující nezasílá na dobírku.

  • Po obdržení a zkontrolování reklamovaného/vráceného zboží vám bude do 30-ti dnů zaslána zpět POUZE částka odpovídající prodejní ceně zboží a poštovného, které bylo kupujícímu naůčtováno. 
  • Při vrácení zboží hradí poštovné zákazník.


Zrušení objednávky ze strany prodávajícího:

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se během objednání prodalo na jiném portálu.
  • Nebyla včas uhrazena platba. 

 

TOPlist

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)