SIMIRádce

Hodnocení objednávek

  1. evavra

    • -

    Bohužel musím hodnotit negativně, obchod se nakonec neuskutečnil. Nakupující u mne zakoupila zboží 30.12.2013, ale když ani za týden platba nedorazila, kontaktovala jsem ji vnitřní poštou. Na dotaz ale vůbec nereagovala, takže jsem nakonec musela volat na mobil, který byl uveden, abych se dozvěděla, že si to "asi" rozmyslela. A že pokud nezaplatí, tak mám prodej zrušit. Skutečně ani po dalším týdnu nezaplatila, a nákup byl po nahlášení administrátorovi zrušen. Až potud je vše ještě celkem pochopitelné. Bohužel ale v konečném výsledku to pro mne jako pro prodejce znamená,že jsem musela Simiře zaplatit provizi, ačkoli jsem sama od zákaznice zaplaceno nedostala. Protože to tak je nastaveno a k 31.12. bylo zboží "prodáno". A možná i proto, že zákaznice považovala Simiru za něco jako supermarket, kam zboží vrátí, když si to "rozmyslí". A nebo si neuvědomuje, je i autoři vystavených výrobku jsou lidé...?

    1. Přidat komentář

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)