SIMIRádce

uiris

Profil

Dobrý den,

vítám Vás ve svém království. Pojďte se podívat, čím se bavím, co mě těší a čím chci udělat radost i Vám.
Nakukujte, kochejte se a pokud Vás něco zaujme, objednávejte.

Případné drobné úpravy jsou po dohodě možné.

Zboží v hodnotě do 580 Kč zasílám, řádně zabalené, jako doporučenou zásilku prostřednictvím České pošty. Běžné poštovné je 50 Kč, u objemnějších zásilek postupuji dle ceníku ČP. Zboží v hodnotě nad 580 Kč odesílám jako cennou zásilku opět s poštovným dle ceníku ČP a přidávám k němu malou pozornost. Při objednávce nad 1000 Kč poštovné v rámci České republiky hradím já smiley.  Na dobírku nezasílám.

Obchodní podmínky:

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

Ve vlastním zájmu zákazník do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka elektronickou poštou, případně telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp.

Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).

Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce (Irena Urbancová – IČ 42975905) písemně - adresa je uvedena pod objednávkou, anebo vnitřní poštou.

Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.

Náklady na vrácení zboží zpět prodejci při odstoupení od smlouvy hradí zákazník.

 

Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy vrácené zboží převzal.

V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vracená částka ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.

 

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

1.2.2016

TOPlist

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)