SIMIRádce

viregyt.k

Profil

 Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v mých internetových obchodech.

 

Dobrý den, vítejte v mém obchodě s koženými výrobky provedené starou knižní technologií.

Životnost zboží je od několika desetiletí až po několik staletí.

Veškerý materiál na výrobu tohoto zboží má a bude mít původ pouze z EU.

Jedná se o mojí precizní ruční práci.

Doufám a pevně věřím, že budete se zbožím velmi  spokojeni.

 

Dále se zabývám i výrobou na zakázku.

 

Garance spokojenosti:Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit nepoškozené a v nezměněném stavu do 14 dnů od převzetí zboží nazpět a já Vám okamžitě vrátím Vaše peníze, i s poštovným, nebo vyměním zboží za jiné, Pokud zákazník odstoupí od smlouvy a vrátí zboží opotřebované nebo dokonce poškozené, částka se  sníží o hodnotu, která odpovídá poškození nebo opotřebení. Dle rozhodnutí  s označením C-511/08  musí e-shopy, v případě odstoupení zákazníka od smlouvy do 14 dnů, vracet i poštovné.

 

Odstoupení od smlouvy

§ 1829

(1) Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

 

 

 

Nemožnost vrácení zboží.

§ 1837

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

č.ú. je 1093110309/0800

 

Podmínky níže uvedené blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (zákazník).

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy.

 

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami jakož i Reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

 

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Na objednávce je uveden provozovatel, odběratel(fakturační adresa zákazníka), příjemce(dodací adresa zákazníka) a dodavatel.  Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží zákazníkem.

 

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

 

Místem dodání zboží je adresa uvedená zákazníkem.

 

Vlastnické právo ke zboží přechází na zákazníka, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

 

Odesílání:

 

Zboží skladem odesílám v den objednání (při objednání do 14:00) nebo nejpozději do 7 pracovních dnů. 
Zboží doručuje Česká pošta - obvykle již druhý den! K zaslání zboží je fakturována částka + poštovné, které uvidíte při objednání. Poštovné se pohybuje od 50-102Kč, dle povahy zboží a způsobu platby.

 

Jsem fyzická osoba podnikatel.

 

Živnostník při své podnikatelské činnosti ručí za své závazky celým svým majetkem.

 

Na dobírku zasílám zákazníkům a podnikatelům. U fyzických osob údaje pečlivě kontroluji.

 

V případě zboží na zakázku, kde budou uvedeny jména, názvy podniků a iniciály atd., nelze toto zboží vrátit do 14 dnů. Toto zboží je pouze na zakázku a nelze odstoupit od uzavřené a zaplacené objednávky. Záruční doba je 24 měsíců.

 

Dále jsem schopen zhotovit diáře, fotoalba dle Vašeho návrhu. Zboží bude vyrobeno a odesláno po přijetí platby, nebo po uhrazení zálohové faktury, nebo na dobírku.

 

Prosím o odeslaní e-mailu s podrobnostmi o tom, jak by měl produkt vypadat

 


O odeslání zboží Vás budu informovat mailem, nebo sms,

 

Zásilky je možné vyzvednou po dohodě na výše uvedené adrese, nejedná se o provozovnu!!

 

V případě, že zboží není skladem, bude připraveno k expedici nejpozději do 7 pracovních dnů, u objednávek na zakázku do 14 dnů.

 

Ochrana osobních dat:

 

Osobní data, která uvedete při objednání nebudou poskytnuta jiným subjektům.

 

Reklamace:

 

V mém internetovém obchodě poskytuji stejné podmínky pro uplatňování reklamací, jaké jsou platné v kterékoliv běžné kamenné prodejně v souladu s platným obchodním zákoníkem, resp. občanským zákoníkem.
Na zboží, objednané a zakoupené prostřednictvímhttps://www.webareal.cz/oldrich, je  délka záruční doby 24 měsíců na veškeré prodávané zboží.

 

Při ztrátě doporučené zásilky přepravcem, nebo nedoručení, tuto skutečnost nahlásí zákazník prodávajícímu elektronicky na mail: o.lan@seznam.cz,  nebo telefonicky na tel.č.776660723 a prrodávající zajistí vyřízení reklamace do 30 dnů. V případě šetření České pošty a v komplikovaných případech do 60 dnů od podání reklamace. O prodloužení lhůty však musí být zákazník informován v zákonné lhůtě 30 ti dnů od podání reklamace

 

Garance nejnižších cen
U většiny sortimentu nabízím  nižší ceny, než najdete v maloobchodě.

 

Garance spokojenosti:Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit nepoškozené a v nezměněném stavu do 14 dnů od převzetí zboží nazpět a já Vám okamžitě vrátím Vaše peníze, i s poštovným, nebo vyměním zboží za jiné, Pokud zákazník odstoupí od smlouvy a vrátí zboží opotřebované nebo dokonce poškozené, částka se  sníží o hodnotu, která odpovídá poškození nebo opotřebení. Dle rozhodnutí  s označením C-511/08  musí e-shopy, v případě odstoupení zákazníka od smlouvy do 14 dnů, vracet i poštovné.

 

 

 

V případě zboží na zakázku, kde budou uvedeny jména, názvy podniků a iniciály atd., nelze toto zboží vrátit do 14 dnů. Toto zboží je pouze na zakázku a nelze odstoupit od uzavřené a zaplacené objednávky. Záruční doba je 24 měsíců.

 


Neúčtuji balné ani žádné další poplatky.

 

Prodávající odpovídá za všechny skryté vady zboží, které se vyskytnou v záruční době.

 

Při uplatnění reklamace musí kupující prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího. K tomuto účelu doloží kupující k reklamovanému zboží originál nebo kopii faktury.

 

Prodávající neodpovídá za vady, vzniklé nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením, případně nesprávným zacházením se zbožím ze strany kupujícího.

 

Při uplatnění reklamace na vadu zboží je prodávající povinen prověřit, zda se jedná o vadu odstranitelnou. Pokud se jedná o vadu neodstranitelnou, může prodávající zboží vyměnit, poskytnout slevu nebo vrátit kupujícímu plnou kupní cenu a to dle dohody obou stran. Pokud se jedná o vadu odstranitelnou postupuje prodávající tímto způsobem:
Odstraní na své náklady zjištěnou vadu. Vadu odstraní bez zbytečného odkladu a s řádnou péčí, nejpozději však do 30 dnů od převzetí oprávněné reklamace. V případě, že je vadná pouze součást věci, má kupující právo na výměnu této součásti a nikoli celé věci. V případě provedené záruční opravy se záruka na zboží prodlužuje o dobu, po kterou v důsledku jejího provádění nemohl zákazník zboží řádně užívat.

 

Po uplynutí 24 měsíční záruční doby zaniká odpovědnost prodávajícího za vady zboží.

 


Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu (nejpozději následující den po převzetí zboží) informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány. 
V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícim. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.

 


Prodávající neodpovídá za takové vady, které vzniknou nešetrným zacházením, násilným zacházením, neodbornou manipulací a neodborným ošetřováním ze strany kupujícího. Záruka se též nevztahuje na závady, vzniklé použitím v podmínkách, které nejsou běžné u daného typu výrobku a závady, vzniklé působením živlů.

 


Pokud je zboží dodáno přepravcem s poškozeným obalem, má-li kupující při převzetí podezření, že zboží vykazuje vady nebo je zboží na první pohled poškozeno, vyhotoví kupující na místě s přepravcem písemný Zápis o škodě.  Pokud budete chtít reklamovat zboží zjevně poškozené přepravou a nebude vystaven Zápis o škodě, nebudu moci takovouto reklamaci přijmout. Reklamace na rozbité zboží je možné uplatnit pouze u dopravce.

 

Nevyzvednutí zásilky : Závěrem bych Vás chtěl požádat, abyste zásilku vyzvedli na poště co nejdříve. V případě jejího nevyzvednutí budou účtovány, případně i vymáhány na zákazníkovi výdaje za poštovné a balné v hodnotě  100 Kč.

Reklamaci může kupující uplatnit jednou z následujících možností:

 

1) e-mailem na adresu o.lan@seznam.cz nebo na telefonu 776660723.

 

 

 

2) písemným oznámením na adresu Oldřich Lánský Třebechovická 834 Hradec Králové 500 03, je nutné zasílat zboží tak aby v případě ztráty zásilky bylo zboží pojištěno do jeho hodnoty.

 


Je vhodné zasílat žboží v originálním obalu, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro úspěšné vyřízení reklamace je rovněž nutné, aby byl kupující schopen předložit fakturu, nebo její kopii.

 

 Obchodní a reklamační podmínky prodejce „viregyt-k“ identifikový Názvem společnosti, IČO a Sídlem - údaji uvedenými v sekci „Košík“ I. Vymezení pojmů 1. „Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový prostor na internetové doméně www.fler.cz v němž Prodejce pod prodejním názvem „viregyt-k“ nabízí své Zboží k prodeji Zákazníkům. 2. „Prodejcem“ se rozumí provozovatel Obchodu - identifikový Názvem společnosti, IČO a Sídlem - údaji uvedenými v sekci „Košík“ 3. „Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu. 4. „Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží. 5. „Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno. 6. „Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu. 7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. II. Nákup Zboží 1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v  Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v  rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v  rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup Zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů). 2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak ještě není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží. 3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci. 4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce. 5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se ještě nepovažuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy. 6. Teprve okamžik, kdy Prodejce vyrozumí Zákazníka o přijetí jeho Objednávky, se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního Zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového vyrozumění tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k  uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží. 7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami. 2 / 7 8. Pokud si Zákazník v rámci Objednávky vybral dodání Zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici. III. Realizace Objednávky 1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu. 2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nevyrozumí Zákazníka o přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem. 3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (např. Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má Zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření. 4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky. 5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem. 6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná. IV. Informace Zákazníka 1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu. 2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek. 3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil. 4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak. 5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě. 6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu). 7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám. 8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat. 9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob. 10. Každá uzavřená kupní smlouva v  rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v  rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění. 11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami. 12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce. 3 / 7 13. V  rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce. 14. Na žádost Spotřebitele je Prodejce povinen vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji Prodejce obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název Prodejce, jeho identifikační číslo osoby, pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak. Při prodeji použitých nebo upravovaných výrobků, výrobků s vadou nebo výrobků, jejichž užitné vlastnosti jsou jinak omezeny, musí být tyto skutečnosti v uvedeném dokladu zřetelně vyznačeny. V. Dodání Zboží 1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání. 2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy. 3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění. 4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3. 5. Není-li ujednán čas plnění, Prodejce odevzdá Zboží Spotřebiteli bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy, nejpozději však do třiceti dnů. 6. Má-li Prodejce Spotřebiteli Zboží odeslat, je Spotřebiteli odevzdáno v okamžiku, kdy jej Spotřebiteli nebo jím určené osobě předá dopravce. Určil-li však dopravce Spotřebitel, aniž mu byl Prodejcem nabídnut, je Zboží Spotřebiteli odevzdáno v okamžiku, kdy jej Prodejce předá tomuto dopravci; práva Spotřebitele vůči dopravci tím nejsou dotčena. 7. Nepřevezme-li Spotřebitel Zboží v čase uvedeném v odst. 5, náleží Prodejci skladné dle odst. 3 8. Je-li Prodejce v prodlení s odevzdáním Zboží, může Spotřebitel od smlouvy odstoupit, nesplní-li Prodejce svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu Spotřebitel poskytl. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že Prodejce odmítl plnit nebo je plnění v určeném čase nezbytné s ohledem na okolnosti při uzavření smlouvy anebo Spotřebitel sdělil Prodejci před uzavřením smlouvy, že je dodání v určitý čas nezbytné. 9. Prodejce po odstoupení od smlouvy realizovaném dle odst. 8 vrátí bez zbytečného odkladu Spotřebiteli všechna peněžitá plnění, která Spotřebitel podle smlouvy uhradil. VI. Platební podmínky 1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby. VII. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží (ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele) 1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží. 2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností. 4 / 7 3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty. 4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů. 5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady. 6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti. 7. Spotřebitel bere na vědomí, že v  případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 však ponese náklady spojené s vrácením Zboží, a jde-li o smlouvu uzavřenou prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, výši nákladů spojených s vrácením Zboží, nemůže-li být pro svou povahu vráceno obvyklou poštovní cestou 8. Spotřebitel nemá mimo jiné právo odstoupit podle tohoto článku od smlouvy o dodávce Zboží vyrobeného podle požadavků Spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám, nebo o dodávce Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej Spotřebitel porušil. 9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem. VIII. Reklamace Zboží 1. Spotřebitel je oprávněn vytknout vadu, jež se na Zboží projevila v  době dvou let od převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů. 2. Právo z vadného plnění Zákazníkovi nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání. 3. Práva z vad se též nevztahují především na vady, které: a) byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1, b) jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží, c) byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží. 4. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury). 5. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím. 6. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem. 7. V případě doručení Zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce. 8. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky. 9. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je Prodejce povinen přijmout reklamaci od Spotřebitele v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním spotřebitelských reklamací. 10. Prodejce je povinen Spotřebiteli vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy Spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace Spotřebitel požaduje a kontaktní údaje Spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy 5 / 7 11. Spotřebitelská reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodejce se Spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být spotřebitelská reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je Spotřebitel požadoval. 12. Po marném uplynutí lhůty podle odst. 11 může Spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. 13. Prodejce je povinen vydat Spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. IX. Nároky z vad 1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů. 2. Práva z  vadného plnění je Zákazník uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů. X. Posouzení reklamace 1. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží. 2. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník. 3. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo. 4. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem. XI. Vrácení Zboží (článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII) 1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy. 2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti. 3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobním odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal. 4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci. 5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jež byly součástí koupě. 6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi: a) částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím, b) přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů, c) přímé náklady na čištění Zboží, d) cenu chybějících součástí nebo příslušenství. 7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi. 8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi 6 / 7 Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování. 9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy. 10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII. XII. Ochrana osobních údajů 1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné. 2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno. 3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci. 4. Nakládání s  osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese WWW https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s  nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek. XIII. Závěrečná ustanovení 1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v  Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami. 2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva. 3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem. 4. Dojde-li v  souvislosti s  koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi Prodejcem a Spotřebitelem, má Spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, dochází-li k plnění na území České republiky; v ostatních případech jen tehdy, souvisí-li plnění s podnikatelskou činností provozovanou na území České republiky. Právo Spotřebitele na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se nevztahuje na smlouvy uzavřené: a) v oblasti zdravotních služeb poskytovaných pacientům zdravotnickými pracovníky za účelem poskytování zdravotní péče, včetně předepisování, vydávání a poskytování léčivých přípravků a zdravotnických prostředků, b) v oblasti služeb obecného zájmu nehospodářské povahy, c) s veřejnými poskytovateli dalšího nebo vysokoškolského vzdělávání. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je Spotřebitel oprávněn podat k  České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz). 5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou. 7 / 7 6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v  těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné. 7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad. XIV. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII) Oznámení o odstoupení od smlouvy - Adresát: .............................................  - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................  - Datum obdržení .....................................  - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................  - Adresa Spotřebitele .......................  - Podpis Spotřebitele .......................................  - Datum .................................. Tyto obchodní podmínky byly naposledy aktualizovány dne 6.1.2023 13:10

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)