SIMIRádce

znojmacka

Profil

16.1.2016 Dobrý den, milí nakupující- nově zadán pro platbu účet FIO- vhodný i pro SLOVENSKÉ NAKUPUJÍCÍ- (je bez bankovních poplatků za mezinárodní převod (mezi Slovenskem a ČR) ) :-) s úhradou- ( týká se jen bank. převodů posílaných z jiné země než z ČR-  vyčkejte prosím na doplnění informací  odemne - o Iban a Swift.

..přeji hezký den či večer a vítám vás v mém obchůdku.. přeji příjemné procházení, prohlížení, nebo nakupování.. Mrkající

PRODEJNÍ INFORMACE: zboží posílám rychle, obvykle do druhého dne od přijetí platby na účet- ( kromě víkendu, kdy je blízká pošta zavřená..) o odeslání balíčku informuji zprávou- (pokud tedy nezapomenu- ale to se mi většinou nestává). Píši i podací číslo zásilky, kde se na stránkách České pošty dá vysledovat, kde se daná zásilka nachází. Posílám vše JEN -- DOPORUČENĚ --
Tyhle menší zásilky se šperky jsou podle mých zkušeností  obvykle druhý den již na místě. Samotné poštovné po ČR činí u malých zásilek na poště 46 Kč a jelikož na toto posílání kupuji nové bublinkové obálky- (8Kč/ ks), je to k poštovnému přičteno v rámci "balného". -- Neberu si tak nic navíc...

Prosím jen o pochopení a toleranci toho, že NA DOBÍRKU- NEPOSÍLÁM..   jednak to pro vás samotné vyjde hodně draze a já nemám s tímto zrovna dobré zkušenosti. Například  za nevyzvednutou zásilku mi peníze za poštovné pak už nikdo nevrátí. Prosím- neberte to osobně, mám to nastaveno jako PEVNÉ PRAVIDLO VŽDY.

Pokud nemáte možnost platit bankovním převodem, můžete poslat platbu klasickou PAPÍROVOU SLOŽENKOU- která vyjde i za podstatně menší peníz než hrazení dobírky. V tom případě ale jen poprosím info, aby mi bylo jasné, že mám na složenku do schránky čekat o něco déle.

Pon přijetí platby aktivuji ELEKTRONICKOU FAKTURU- (najdete ji u své objednávky zde na Simiře), MÁ STEJNOU PLATNOST SE VŠÍM  VŠUDY- jako faktura PAPÍROVÁ. Pokud byste přesto  trvali na papírové faktuře, museli byste čekat na zaslání o 1 den déle- ( v prac. dnech, o víkendu až po něm)- musíme ji nechat vytisknout,-  doma nemáme funkční tiskárnu- DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.

Pokud se vám u mě něco bude líbit a jste pevně rozhodnuti to koupit, mohu vám v případě potřeby po domluvě počkat s platbou a dané zboží vám na přiměřeně dlouhou dobu- ( 14 dní, 3 týdny ) zde - "PODRŽET". smiley

______________________________________________________________________________________

OBCHODNÍ PODMÍNKY:


 Právo odstoupit od smlouvy

- Od 1. ledna 2014 se kupní smlouva při nákupu v e-shopu uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Nový občanský zákoník upravuje i možnost odstoupení od smlouvy. ZÁKAZNÍK  tak může učinit DO 14 DNÍ OD PŘEVZETÍ ZBOŽÍ. Odstoupení od smlouvy v praxi znamená, že KUPUJÍCÍ MUSÍ V TÉTO STANOVENÉ LHŮTĚ   vrátit zakoupené produkty.  PRODÁVAJÍCÍ  pak zašle peníze zpět zákazníkovi - taktéž  do 14 dnů OD PŘEVZETÍ VRÁCENÉHO zboží.  Z toho vyplývá,že PRODÁVAJÍCÍ nemusí tak učinit dřív, než bude mít své zboží reálně ZPĚT A BUDE MOCI ZKONTROLOVAT JEHO STAV.  Vrácené zboží musí být kompletní,  v původním stavu, bez známek nošení a používání a samozřejmě- NEPOŠKOZENÉ.  V opačném případě je prodejce oprávněn  nově CENU SNÍŽIT O ČÁSTKU, kterou zboží jakýmkoliv způsobem (i běžným používáním) - ZTRATILO NA HODNOTĚ. Prodávající při zákonném odstoupení od smlouvy-  spolu s částkou za samotné zboží - také zákazníkovi vrací též reálné náklady (poštovné) při DORUČENÍ.  Poštovné při VRÁCENÍ produktu naopak-HRADÍ KUPUJÍCÍ. Zboží, které chcete vrátit posílejte -(ve Vašem zájmu) - DOPORUČENĚ, NIKOLIV však na dobírku  - na dobírku vrácené zboží NEPŘIJÍMÁM !
OBJEDNÁVKA S DODATKEM- jako prodávající si vynahrazuji právo nevyhovět objednávce s dodatkem- odchylkou, (např. jiné barevné provedení), než mám konkrétně v nabídce.  V případě potřeby domluvy na jakoukoliv odlišnost  mě NEJDŘÍVE prosím KONTAKTUJTE vnitřní poštou,  pokud chcete jakoukoliv změnu- touto komunikací se lze bez problému domluvit, zda je v mých možnostech na odchylku REAGOVAT a mohu ji tak případně splnit.

REKLAMACE- případná reklamace se nevztahuje na přirozené změny stavu v důsledku nošení, či mechanického poškození, nebo nesprávným přístupem ke zboží- (například u letovaných nebo bižuterních šperků je nutno vyvarovat se nanesení parfému či jiných dráždivých či chemických  látek přímo na něj , také koupání a sprchování se se šperky může mít neblahý následek pro výrobek).  Ale pokud budete mít jakýkoliv problém- kontaktujte mne a budu k nápomoci.

_______________________________________________________________________________

- POMĚRNĚ ŠIROKÉ UVEDENÍ NOVÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNEK JE OD ZAČÁTKU TOHOTO ROKU PRO všechny prodávající přes E-SHOPY - TAKŘKA NUTNOST A POVINNOST, takže se Vám za to sáhodlouhé psaní omlouvám- ale.. - dalšími informacemi vás již zahlcovat nebudu- ( pokud byste měli nějaký dotaz, nebo něco potřebovali vědět ohledně mého zboží- tak mi klidně napište..) smiley
 
..a teď- SRDEČNĚ VÁS ZVU DO MÉHO "OBCHŮDKU"..
smiley
 .

 

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Partneři

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)