SIMIRádce

de amor

Profil

 
Dobrý den, vítáme Vás v našem obchůdku 
Jsme 3 praštěný holky, mamča a dvě dcery. smiley
 
Všechno tvoříme z lásky, proto i název de Amor (ze španělštiny).
 
Přejeme pěknou podívanou a příjemné nakupování. Usmívající seMrkající
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Reklamační řád:
Slouží k zajištění správného postupu při uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží. Byl vypracován ve smyslu zákona Občanského zákoníku v platném znění a zákona O ochraně spotřebitele v platném znění. Záruka na zakoupené zboží začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem a její doba je závislá na druhu zakoupeného zboží, minimálně však 24 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby.Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným zacházením, mechanickým poškozením nebo nesprávným užíváním. Reklamaci je možné uplatnit poštou nebo osobně. Náklady na dopravu k Prodejci hradí Kupující. Náklady ke Kupujícímu jsou hrazeny z prostředků Prodejce. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve kontaktovat prodejce zprávou přes vnitřní poštu Fleru a sdělit, že bude zboží reklamovat. Poté musí zboží řádně zabalit a zaslat na vlastní náklady na adresu prodávajícího. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace a doklady o zaplacení (účtenku, paragon či fakturu).

V souladu se zákonem Občanského zákoníku (§ 1829), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců (např. Česká pošta). Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.

V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy, je nutné splnit následující podmínky: dodat zakoupené zboží s veškerým příslušenstvím (tzn. vč. faktury či paragonu, záručního listu apod.) na adresu prodejce uvedenou na faktuře či paragonu.


Zboží, které posíláte za účelem reklamace, nikdy neposílejte na dobírku.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

Jestliže se případný spor mezi kupujícím a prodávajícím nepodaří vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce.
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Ochrana osobních údajů e-shopu www.simira.cz/de-amor

 

  1. Podnikatel Šárka Šimáková, se sídlem Dlouhý Újezd 52, 34701 Tachov, IČ 058 22 343 , zapsána v živ.rejstříku MÚ Tachov (dále jen „prodávající“ ) zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

-          jméno, příjmení

-          e-mailovou adresu

-          telefonní číslo

-          adresu/sídlo

-          v případě objednávajícího podnikatele nebo firmy i IČ, DIČ.

 

  1. Výše uvedené osobní údaje je nutné zpracovat pro odbavení objednávek a další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

 

Prodávající zpracovává tyto údaje rovněž za účelem evidence smlouvy a případného budoucího uplatnění a obranu práv a povinností smluvních stran.
Uchování a zpracování osobních údajů je za výše uvedeným účelem po dobu 10 let od realizace poslední části plnění dle smlouvy, nepožaduje-li jiný právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. Takové zpracování je možné na základě čl. 6 odst. 1 písm. c) a f) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti a pro účely oprávněných zájmů správce.

 

  1. Zpracování osobních údajů je prováděno Šárkou Šimákovou.
  2. Osobní údaje zpracovávají také zpracovatelé:

a)    Osobní údaje SIMIRA ART s.r.o., IČO: 248 47 364, se sídlem Masečín č.ev. 219, 252 07 Štěchovice (dále jen „správce“)

b) Poskytovateli poštovních služeb:

  1. Česká pošta, s.p., sídlem Politických vězňů 909/4,225 99 Praha 1;

  2. PPL CZ s.r.o., sídlem  K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany;

  3. Zásilkovna s.r.o., sídlem Drahobejlova 1019/27,190 00 Praha 9;

c)  Poskytovateli služby e-mail seznam.cz, sídlem Radlická 3294/10, Praha 5, PSČ 150 00 

d) Poskytovatelé bankovních služeb:

  1.Česká spořitelna a.s., sídlem Praha 4, Olbrachtova 1929/62, 140 00

   2.Air bank a.s., sídlem Hráského 2231/25, Praha 4, 148 00.

Osobní údaje nebudou předány do třetích zemí mimo EU.

 

  1. Vezměte, prosím, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

-          požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,

-          vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,

-          požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, výmaz provedeme, pokud to nebude v rozporu s platnými právními předpisy nebo oprávněnými zájmy správce,

-          na přenositelnost údajů, pokud se jedná o automatizované zpracování na základě souhlasu nebo z důvodu plnění smlouvy,

-          požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,

-          na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,

-          podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

Archivace osobních údajů je dle zákona o DPH 235/2004 Sb. § 35 a 35a  10 let. 

 
 
TOPlist

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)