Kdo určuje cenu designu, jakou hodnotu má lidská práce a je pravdivý mýtus,
že co je designové, to je drahé? Proč je cena designu a marketingu tak vysoká?
Hlasem následujícího ZLIN DESIGN WEEK jsou studenti, kteří jakožto
organizátoři hledají odpovědi na otázky. Nemusí nutně zajímat ale jen je, pro
širokou veřejnost nabídne porovnání kvality a kvantity, jedinečnosti či
funkčnosti nebo konfrontaci hodnoty designu a jeho ceny.
„Chtěli jsme volbou tématu dát design weeku jistý směr. Prachy, ať chcete
nebo ne, řeší všichni. Zároveň se dají dobře propojit s designem i
marketingem,“ vysvětluje volbu tématu manažerka ZDW Markéta Daňková.
Téma Prachy oceňuje i druhá z manažerek Adéla Bačová. „Mě jako designérku
vždy zajímalo, jak lidé vnímají poměr kvalitního designu a třeba vyšší ceny.
Budu ráda, když jim tuto problematiku přiblížíme. Třeba tím i trochu
přispějeme k lepšímu vnímání designu.“
ZLIN DESIGN WEEK nabídne reflexi na toto tabuizované téma především ve
svých výstavách a na Konference Design&Marketing. Odpovědi návštěvníci
najdou už 25. 4. – 1. 5. 2016.
Prachy jako téma ZLÍN DESIGN WEEKu.
Zlín, 9. 12. 2015 – Přípravy dalšího ZLIN DESIGN WEEKu jsou v plném proudu. Týden plný výstav, poznání a zábavy se odehraje ve Zlíně na jaře od 25. dubna do 1. května. Projekt, který je pořádán studenty Fakulty multimediálních komunikací, přichází s novinkou. Tou je téma – PRACHY. Organizátoři chtějí hledat odpovědi v různých sférách a představit ho v mnohačetném uchopení.
Poslední komentáře
Paní Jarko, díky, shlédl jsem Vaše skvělé práce, máte u mne 1* Ať se Vám dílo daří
nádhera...
Díky, Zdeni