Jak se vede Simiře v roce 2013

První jarní dny by měly být už v plném proudu, ale počasí si s námi hraje a teploty se stále drží nízko. Simiře se navzdor chladnému počasí daří a dále nám rozkvétá.

  • 2. 4. 2013 napsal admin
  • pro prodejce
  • 1694x
  • 10  (+10 / -0)

Jak se vede Simiře v roce 2013?

První jarní dny by měly být už v plném proudu, ale počasí si s námi hraje a teploty se stále drží nízko. Simiře se navzdor chladnému počasí daří a dále nám rozkvétá.

Jak si Simira vedla v prvním čtvrtletí roku 2013?

Počet příznivců Simiry roste každým dnem, stejně tak i návštěvnost a počet prodaných výrobků. Simira má nyní přes 3000 registrovaných a více než 120.000 neregistrovaných uživatelů. Spokojenost našich zákazníků jasně dokumentuje následující obrázek. 100 % zákazníků doporučuje obchod, 14 % zákazníků nakupuje na Simiře pravidelně.

 

Z více než 140 recenzí obchodu vyplývá, že zákazníci v obchodě oceňují zejména velký výběr kvalitních výrobků. K dnešnímu dni mohou vybírat z více než 40 000 výrobků.

Abychom se jenom nechválili, objevily se například i připomínky, že u některých výrobků chybí detailnější popis – zejména uvedení velikostí a rozměrů. Všichni víme, že pro internetový prodej je popis a produktová fotografie nesmírně důležitá. Zkušenost je taková, že zákazník často nemá čas či chuť se dotazovat na detaily produktu a v případě, že uvedeny nejsou, raději nakoupí jinde. To je věc, kterou lze snadno ovlivnit a zvýšit tak pravděpodobnost prodeje právě Vašich výrobků.

Z hlediska návštěvnosti si Simira vede podle očekávání. Denní návštěvnost se pohybuje mezi  3000 a 4000 návštěv za den a má vzestupnou tendenci. Nejvyšší denní návštěvnost podpořená kampaněmi, dosáhla 7000 návštěv za den.

Simira se setkala rovněž se zájmem tištěných médií, což se pozitivně projevilo na zvýšení přímé návštěvnosti, tedy návštěvníků, kteří přicházejí rovnou na stránky www.simira.cz nebo vyhledávají ve vyhledávačích heslo „simira“. Pravidelně se Simira a její výrobky objevují v časopisech Chvilka pro Tebe a v časopise Vlasta. V blízké době se můžeme těšit na produkty našich tvůrců v časopise Tina. Velký článek o nás vyšel také v pražském Deníku. Další články se připravují a ve spolupráci s redakcemi budeme nadále průběžně pokračovat. Veškeré výstupy můžete sledovat v S-Revue v rubrice „Napsali o nás“.

Velmi nás těší také náš úspěch na sociálních sítích, zejména na Facebooku. V době psaní tohoto článku má Simira úctyhodných 6450 fanoušků, ke kterým se pravidelně dostávají vybrané výrobky našich tvůrců. Chcete-li zvýšit pravděpodobnost umístění Vašich výrobků na naší FB stránce, udržujte své výrobky na Simiře aktuální (tzn. využívejte funkci Hop-Top, díky které se Váš produkt posune ve výpise produktů na přední pozici – tak jako by byl právě vložen) a vkládejte novinky. Ve velké míře zveřejnujeme právě nové zboží.

Chtěli bychom docílit podobných úspěchů také na sociální síti Google+, do začátku bychom však potřebovali Vaši pomoc. Jste-li členem sociální sítě Google+ přidejte si stránky Simiry do svých kruhů. Najdete je zde.

Co se týče prodeje, v lednu jsme si po obchodně velmi úspěšném předvánočním období trochu odpočinuli. V únoru se však obrat zvedl o 14 % a v březnu o dalších 19 %. Průměrná hodnota objednávky je stále poměrně vysoká – 394 Kč – což svědčí o tom, že zákazníci na Simiře objevují i výrobky s vyšší přidanou uměleckou hodnotou.

Již tradičně se musíme zmínit o nejúspěšnějších prodejcích, v prvním kvartálu si skvěle vedli prodejci Charliee a Gabrili s největším počtem objednávek. Přes 20 výrobků prodala také Lesan, což nás těší dvojnásob, protože výtěžek z prodeje pomáhá na dobrém místě. Z hlediska hodnoty prodaného zboží si byli nejúspěšnější prodejci originální módy – Odrobinka a n fashion. Gratulujeme a děkujeme!

Za dva měsíce oslaví Simira své první narozeniny, při té příležitosti přineseme další statistické informace.

Děkujeme našim milým prodejcům a  zákazníkům. Přejeme Vám příjemné jarní dny, snad se již brzy i toho sluníčko dočkáme.

Radka a Simona

 

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.