Velice si vážíme reakcí našich zákazníků na Heuréce, protože pyšnit se 550 recenzemi se hned tak nějaký obchod nemůže.
Hodnocení je většinou pozitivní a to nás velmi těší.
Opakovaně se nám však stalo, že zákazník Simiru nedoporučil, protože jeho objednávka byla zcela ignorována. Nebyla ani přijmuta, ani odmítnuta. Jedná se o oněch 1,3 % objednávek měsíčně, které zmiňuji i v poslední statistice.
Stává se, že již zboží, které nabízíte zde na Simiře, nemáte. Možná jste ho prodali jinde a zapomněli nebo nestihli smazat. To je v pořádku a je to pochopitelné. V takovém případě však objednávku zamítněte, samozřejmě i se stručným vysvětlením.
Pokud svoji objednávku přehlédnete, dostáváte od nás SMS zprávu s upozorněním, že máte nepřijatou objednávku.
Vyvarujme se těchto reakcí - škodí nám všem.
Protože podobné reakce poškozují dobré jméno Simiry, snižují procentuální hodnocení Simiry na Heuréce a odrazují další zákazníky, rozhodly jsme se skrýt profily všem prodejcům, kteří nereagují na své objednávky a vnitřní poštu Simiry. Skrytí proběhlo dnes a týká se více než desítky prodejců.
Děkujeme za pochopení
Radka
Poslední komentáře
Paní Jarko, díky, shlédl jsem Vaše skvělé práce, máte u mne 1* Ať se Vám dílo daří
nádhera...
Díky, Zdeni