Jak je to s reklamou na facebooku?

Není nad to pochlubit se dobrými výsledky. Jak funguje reklama na facebooku a co vám může přinést?

  • 29. 3. 2015 napsal admin Radka
  • pro prodejce
  • 921x
  • 2  (+2 / -0)

Dobře reklamovat na sociální síti Facebook není úplně jednoduché a popisovat všechny možnosti nastavení, různé formy reklamních příspěvků a jejich zobrazení by dalece přesahovalo možnosti a účel tohoto článku.

I my se učíme a dnes bychom se chtěly pochlubit, že facebookové reklamy, které se skutečně vyplatí, zvládáme stále lépe a lépe. Ne -  nebudeme Vám říkat, že každá reklama přinese kýžený výsledek, nebudeme lhát. Některé reklamy se nám vůbec nepovedou nebo prostě nemají takovou odezvu, jakou bychom očekávaly. Někdy to může být špatně zvoleným formátem, ne zcela účelným a přesným zacílením a jindy je to charakterem reklamovaných výrobků, které mohou mít  například příliš velkou konkurenci anebo jsou obecně hůře prodejné. V takových případech prostě reklamu vypneme a jede se dál.

Protože Vám již delší dobu nabízíme možnost reklamu si zakoupit, chceme Vám dnes ukázat, co Vám může reklama přinést. Ráda bych Vám tedy dnes představila ty nejúspěšnější reklamy, které v uplynulém měsíci na Facebooku běžely.

Příklad č. 1 - Galajana 

Reklama běžela od 23. - 27. 3., celkový rozpočet 242 Kč, 22 tis. zobrazení, 506 kliknutí na web - odkaz vede přímo do obchodu Galajany. Reklama bude spuštěna znovu, protože se nám v 10 % provizi (i po zdanění) vrací (sic těsně :)). (Důležitý je pro nás ukazatel cena za klik na web, který v tomto případě vychází na 0,48 Kč/klik a to je dobré!).


Příklad č. 2  - Mamafia

Reklama běžela od 15. - 24.3., celkový rozpočet 655 Kč, 17 616 zobrazení, 732 kliknutí na web. Cena za klik je v tomto případě vyšší 0,9 Kč/klik, nicméně jedná se o zboží dražší a tak i tato reklama se nám vrací (sic velmi těsně :)). Reklamu jsme upravili a nyní testujeme jiné nastavení, abychom se dostali na nižší cenu za klik.

Příklad č. 3 - Sidoniedesign

Reklama běžela delší dobu, ale s nižším denním rozpočtem, konkrétně od 1. - 23. 3. s celkovým rozpočtem 256 Kč. Celkový počet zobrazení 14 331, počet kliknutí na web 321). Celkový počet březnových objednávek - 9 (ne však všechny z facebooku). Pro reklamu budeme hledat vhodnější nastavení.

 

Příklad č. 4 - Kameny pro zdraví

Reklama běžela od 18. do 24. 3. s celkovým rozpočtem 199 Kč. Prodejce se podílel na rozpočtu částkou 100 Kč. Dosah příspěvku - 6782 a počet kliknutí na web 260.

Příklad č. 5 - Cechova 

Reklama běžela od 5. - 13.3. s celkovým rozpočtem 92 Kč. Zobrazila se 6456 lidem a přímo do obchodu s krásnými obaly na knihy se dostalo 198 lidí. Reklama by se nám vracela, kdybychom nemuseli platit daně :) Pokusíme se zlepšit nastavení tak, aby se její spuštění vyplácelo.

Tak tolik k příkladům. Reklam tento měsíc samozřejmě běželo a i nadále běžet bude mnohem více. Jmenujme například gajus, atelier d art, j decor, ghendess, gabrili, miniart, lenka b, kantynka, jedle7, lesan, larenty, loutkar, ajda, n fashion, veverka, lucoto, rena75, kacenecka, dahia, sovalaura, martasek, candelita, lexxi home decoration, kondrava, lumpova a další.

Pokud Vás tento způsob propagace zaujal. Využijte i vy možnost objednat si reklamu. Nyní tuto možnost nabízíme pouze v "kanálu příspěvků", prostě proto, že vám chceme nabídnout to, co nám nejlépe funguje. (Ne na profilu, kam budeme nadále umisťovat různorodé výrobky dle našeho nejlepšího vědomí a svědomí). Ke každé zakoupené reklamě přidáme minimální příspěvek 50 Kč a pokud bude reklama úspěšná, tak i mnohem více. 

Prodejci, kteří se umístí v měsíční statistice získávají reklamu v minimální hodnotě 50 Kč. (Opět - ty úspěšné necháváme běžet déle). Prodejci, kteří nám věnují dárek pro nejaktivnějšího zákazníka měsíce (viz novinky) rovněž získávají reklamu v minimální hodnotě 50 Kč. 

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.