admin radka | 30.7.2012 | 908× zobrazeno | hodnocení: 0 | 2 komentáře
Průběžně pracujeme na optimalizaci našich stránek a snažíme se, aby Simira a především Vaše produkty byly dobře vyhledatelné všemi běžně využívanými vyhledavači.
Milí prodejci,
Průběžně pracujeme na optimalizaci našich stránek a snažíme se, aby Simira a především Vaše produkty byly dobře vyhledatelné všemi běžně využívanými vyhledavači. Také pro zákazníka přímo na Simiře je důležité, aby se k hledanému zboží snadno a rychle dostal.
Na Simiže má zákazník mnoho možností, jak se k hledanému výrobku dostat. Může procházet jednotlivé kategorie, využívat našeho chytrého filtru, ve kterém může specifikovat různé parametry jako je barva, materiál, výrobní technika nebo například cena. Další možností je využití full-textového vyhledávání.
K tomu, aby Vaše produkty zákazník snadno našel, je důležitý jednak dobře zvolený název produktu a také dostatečně přesný popis zboží. Popis zboží je nesmírně důležitý pro internetový úprodej. Zákazník nemá možnost si zboží osahat, potěžkat, poměřit – musí se rozhodnout na základě fota a popisu. Pokud je popis velmi strohý a nepřesný, není uvedeno z čeho zboží je, jak je velké apod., zákazník jde o dům dál. Nespoléhejte se na, že se zákazník zeptá. V 90 % případů nezeptá a hledá jinde.
Doporučujeme a prosíme Vás, abyste při zadávání názvů uvedly vždy i název toho, co je skutečnou podstatou výrobku. Často se také stává, že kvůli špatnému pojmenování jsou Vaše výrobky hůře dohledatelné.
Prosíme, řiďte se nadále těmito pravidly:
název produktu nesmí být příliš obecný
název produktu musí obsahovat přesné pojmenování produktu
název produktu musí obsahovat minimálně 6 znaků
Pokud přejmenujete své stávající nepřesné pojmenování, pak se zvýší i pravděpodobnost, že Vaše výrobky zákazník snáze objeví jak na našem webu, tak v internetových vyhledávačích.
Příklady:
Dejme tomu, že zákazník přesně ví, co chce. Zadá do vyhledavače, že hledá keramickou misku na klubíčko a ejhle. Nepočítáme-li placené odkazy, výsledek Simiry se objeví na prvním místě. Produkt je správně pojmenován, obsahuje veškeré podstatné údaje pro zákazníka. Pokud by byl pojmenován pouze nějakým expresivním pojmenováním, např. „Něžné kutálení“, nemohl by ho zákazník nalézt.
Myslíme si, že originální popisy zboží k Simiře i umělecké tvorbě patří. Je ale vždy dobré takový název uvést až např. za pomlčku. Např. Keramická miska na klubíčko – něžné kutálení.
Uvedeme i další příklady:
Zákazník hledá bílý prádelní koš. Nabídka ze Simiry je opět na předních místech. Produkt je jasně a srozumitelně pojmenován.
Naproti tomu, pokud své zboží pojmenujete např.: „Něžně bílá, Tanec s vlky, Black and White, Pokušení, apod. vyhledavač Váš produkt nenajde.
Naopak – Originální smaltovaný náhrdelník – tanec s vlky, Ručně šitý náhrdelník – něžně bílá apod. má mnohem větší šanci.
Děkujeme Vám za spolupráci
Pěkný den
Radka a Simona
Nejsem rozbitá, jsem (noelleen)
15.3.2024 11:42
Tvoříme s dětmi: nerozbitné vánoční ozdoby (andoriel)
17.12.2019 07:49
Vyšívací kruh a jehla... to je dílna Orofärnë design (orofarnedesign)
7.11.2019 15:15