SIMIRádce

Dobírka

galajana | 27.11.2015 | 733× zobrazeno | hodnocení: 1 | 1 komentář

Prodej na dobírku ano či ne?

Zdravím všechny příznivce Simiri. Prodávám tady ráda,je tu takový klídek. Docela často prodávám i zboží na dobírku. Manžel se zlobí ,já si myslím že vyjdu nakupujícím vstříc. Sama vím ,že někdy na účtě peníze jsou někdy mám spíš hotovost. Takže se snažím vyhovět. Bohužel v poslední době se mi stává,že si zákaznice objedná, já výrobek vyrobím. Někdy musím znovu koupit materiál. Pečlivě zabalím,přidám dáreček odešlu. Uběhne týden a hle obálka s kabelkou se vrací:(.Vezmu do ruky telefon,že se tedy zeptám na důvod,jako třeba dneska. Vytočím číslo,vyzvání , dokonce se ozve --Dobrý den ,tady XXX--Dobrý den,tady Dvořáková,vy jste si objednala na Simiře kabelku,já jsem vám ji odeslala,dnes mi přišla zpět-píp,píp,píp-Paní bohužel zavěsila bez vysvětlení. Opravdu toto chování nechápu a jsem vždycky přesvědčená ,že toto už byla poslední dobírka. Jak to máte vy?

Napsat příspěvek

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.

Zadejte Vaši registrační emailovou adresu.

Storno

Nemusíte si pamatovat všechno!

www.simira.cz nemusíte nosit v hlavě, občas se sami připomeneme e-mailem. Nepropásněte nové soutěže o zajímavé ceny, nejžhavější produktové novinky ani informace o off-line trzích.


Prosím zadejte platnou e-mailovou adresu.

Děkujeme za přihlášení k odběru novinek!

Získejte řadu dalších výhod!


  • Ušetřete čas při nákupu
  • Získejte přehled o stavu vašich objednávek
  • Nenechte si ujít možnost získat slevové kupóny našich prodejců
  • Ovlivněte dění na Simiře svými postřehy a názory
  • Komunikujte přímo s výrobcem a dohodněte detaily své objednávky
  • Nechte si vyrobit své zboží na míru

Chci se registrovatTrvá to jen chviličku :-)