SOCIÁLNÍ EXPERIMENT - vyhodnocení

Tuhle akci, nebo výlev – jakkoliv tomu chceme říkat, jsme dobře pojmenovali, a tak přitáhla poměrně velkou pozornost (téměř 500 přečtení původního článku.

  • 7. 4. 2014 napsal admin Radka
  • pro prodejce
  • 772x
  • 3  (+3 / -0)

Tuhle akci, nebo výlev – jakkoliv tomu chceme říkat, jsme dobře pojmenovali, a tak přitáhla poměrně velkou pozornost (téměř 500 přečtení původního článku: https://www.simira.cz/s-revue/pro-prodejce/198-socialni-experiment).

K očekávaným výsledkům, ale tak úplně nedošlo Smějící se. Žádný skokový nárůst návštěvnosti se  dne 1.3. 2014 nekonal. Nevadí, vlastně to ani nebylo moc dobře vymyšleno. Mnozí si přečetli článek až po termínu a tak si třeba řekli, že už to nemá cenu. Ale těm, kteří odkazy na Simiru na své stránky, weby, blogy či diskusní fóra vložili, moc děkujeme.

Nešlo si nevšimnout, že někdo z našich věrných vložil zřejmě do nějaké diskuse odkaz na Simiru na server pro maminky modrykonik.cz. Při vyhodnocování jsme se rozhodly vyzkoušet placený profesionální profil na Modrém koníku (maminky) i na spřízněné Modré střeše (bydlení) a poctivě tam Vaše výrobky propagovaly.

Některé přístupy na Simiru nás naopak překvapily – zjevně máme mezi sebou milovníky Harryho Pottera, protože odkaz na Simiru se objevil v čistě čarodějné škole Smějící se (https://www.hogwarts.cz/). Děkujeme.

Pochopitelně jsme dodržely i slib a celý březen běžel prodejci „pernikar“ propagovaný příspěvek na Facebooku. (Nízký denní rozpočet, celková suma 335,12 Kč). Chvíli jsme to ladily, jako ostatně vždy ladíme a nakonec se nám to snad docela povedlo. 

Tyto reklamy (více variant) se zobrazily 22 552 uživatelům, přímo do obchodu www.simira.cz/pernikar přivedly 156 návštěv.

Tento měsíc opět spustíme akci „propagace za propagaci“ (nebudeme se řídit podle počtu přístupů, prostě z odkazujících stránek s opakovanými přístupy na Simiru vybereme, protože v opačném případě, bychom stále odměňovaly ty stejné). Propagovaný příspěvek bude pro Lesan.

Nemáte vlastní stránky a nebo nechcete čekat, až vás k této formě propagace vybereme?  A přesto byste chtěli propagovaný příspěvek na FB vyzkoušet? Můžete si ho zaplatit, my pro Vás reklamu připravíme a zrealizujeme (minimální rozpočet 150 Kč). (kontaktujte nás na admin@simira.cz).

Některé naše reklamy jsou velmi úspěšné, jak jsme vás již informovali dříve (nyní pouze kopíruji):

Co Vám může přinést propagovaný příspěvek?

Příklad vysvětlí vše lépe. Dne 4. srpna jsme vložili na náš facebookový profil příspěvek propagující kabelky z dílny Sidoniedesign. Běžně takový příspěvek vidí 2 – 3 tisíce lidí, podle toho, jak moc je příspěvek sdílen, komentován a označován like. Protože byl tento příspěvek úspěšný, rozhodly jsme se pro placenou propagaci příspěvku v hodnotě 980 Kč. Během následujících dní získal příspěvek 304 hodnocení like, byl 26 x sdílen a 12 x komentován. Na příspěvek kliklo celkem 4 543 lidí a 542 lidí se dostalo až do obchodu Sidoniedesign.  Celkem ho však vidělo 40 048 lidí. Jak se to projevilo v prodeji? Sidonie 4. srpna prodala 1 kabelku a 1 peněženku, 5. srpna prodala 8 kabelek, 6. srpna další 2 kabelky, a do konce měsíce ještě dalších 6 kabelek a 1 peněženku. To vše v celkové hodnotě 11 535 Kč.

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.