sici dilna kvet | 21.11.2012 | 229× zobrazeno | hodnocení: 0 | 0 komentářů
Obchodní a dodací podmínky Šicí dílna Květ
1) ZÁKLADNÍ PRAVIDLA NÁKUPU
Veškeré objednávky uskutečněné na http://www.simira.cz jsou považovány za závazné. Objednáním kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, které jsou k dispozici na http://www.simira.cz, a že s nimi souhlasí. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové nebo SMS zprávy (pokud je při objednávce zadán mobilní telefon) zaslané zákazníkovi. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že objednané zboží se již nevyrábí a dále z jiných důvodů. V těchto případech bude kupující neprodleně ze strany prodávajícího kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Právní vztahy vzniklé uzavřením kupní smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku, zejména ustanoveními o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku.
2) DOPRAVNÉ A BALNÉ
V ceně zboží je obsaženo dopravné a balné.
U textilu je balení v igelitovém obalu a zdarma !
3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit. Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání.
4) DODACÍ LHŮTA
Objednávky se vyřizují každý pracovní den a jsou odeslány ihned. Základní dodací lhůta je zpravidla od 7 do 14 dní od odeslání Vaší objednávky. Pokud se tato doba prodlouží budeme Vás informovat na Váš e-mail. V době odeslání Vaší objednávky Vám bude zaslána zpráva o expedici e-mailem nebo SMS.
6) VÝMĚNA ZBOŽÍ
U většiny zboží najdete velikostní tabulky na základě kterých si můžete vybrat správnou velikost zboží do Vaší objednávky. V případě výběru nevhodné velikosti, Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jinou velikost. Náklady spojené s výměnou nese zákazník. Zboží zašlete jako doporučený balík ( ne na dobírku ) na naši adresu odesílatele balíku. V případě vrácení zboží a odstoupení od smlouvy se řiďte odkazem PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ. Tato výměna neplatí pro textil UPRAVENÝ na míru ( např. úprava rukávů, krácení, úžení a atd. ).
7) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší
spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním
řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby
zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně
hlásit naší společnosti. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 14 dní, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
- nesprávným ošetřováním a praním výrobku (viz poslední bod " SYMBOLY OŠETŘOVÁNÍ ODĚVŮ...")
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky nebo přes zprávovou službu http://www.fler.cz
- zboží zašlete jako doporučený balík ( ne na dobírku ) na naši adresu odesílatele balíku
- do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
Nejsem rozbitá, jsem (noelleen)
15.3.2024 11:42
Tvoříme s dětmi: nerozbitné vánoční ozdoby (andoriel)
17.12.2019 07:49
Vyšívací kruh a jehla... to je dílna Orofärnë design (orofarnedesign)
7.11.2019 15:15