KRÁL JE NAHÝ

Toto je něco, co tu ještě nebylo.

  • 24. 9. 2012 napsal admin radka
  • pro prodejce
  • 1236x
  • 2  (+2 / -0)

Když jsme například na prodejní akci BE-ŠIK mluvily s některými prodejci, (Vlastně jsme mluvili s úplně všemi, co tam byli J), často jsme slyšely otázku: „A v čem jste vlastně jiní než Fler? Proč bychom měli prodávat právě u Vás?“

Ve zkratce? Myslíme si, že náš web je hezčí, graficky čistý, přehledný a intuitivní. Máme nižší provize. Věnujeme propagaci webu veškeré úsilí. Hlídáme kvalitu a chceme, abyste nám s tím i vy pomáhali prostřednictvím hodnocení kvality.

Když Simira vznikala, chtěli jsme vytvořit jiný prostor. Prostor, který je otevřený konstruktivní kritice, prostor, kde se scházejí kreativní, často i trochu vyhranění lidé, kteří se nebojí jít s kůží na trh, kteří se nebojí říct: „tak tohle je fakt třída“, ani „tak tohle je prostě děs“.

Náš systém hodnocení kvality výrobků je promyšlený. Strávily jsme nad ním dost času a myslíme si, že jsme ho vymyslely dobře. (Není nad to se pochválit sám). Ohlasy na tento systém se liší, převažují ty souhlasné, ale objevují se i ty, kterým se systém nelíbí. Proč? Především proto, že je anonymní. Občas se objeví „škodil“ hodnotící všechno zboží , které vidí, záporně, i když k tomu nejsou úplně objektivní důvody. ("Škodila" jsme ale již na pozadí našeho systému schopné odhalit).

Anonymní hodnocení jsme zvolily mimo jiné také proto, aby se u nás nerozjela srdíčková mánie. „Á dostal jsem srdce, to musím rychle oplatit.“ Po důkladném rozhodování jsme se rozhodly, že anonymita hodnocení pomůže vytvořit ono zdravé, kritické prostředí, kterým bude Simira jiná a lepší.

Samostatnou kapitolou je prezentace fotek. Nebudeme už znovu opakovat, jak kvalitní prezentace zboží ovlivní prodej. Ostatně příklady mluví za vše:

 

No jak vidíte, taky to neumím. Obě fotky stojí za pendrek. A já už na to kašlu, znovu to fotit nejdu, tuším, že by to chtělo méně ostré světlo, méně stínů a já nevím, kdovíco ještě.

Ještě jinak. Koukněte třeba na tuto sponu. U nás ji nabízí Josef Viktor (https://www.simira.cz/josef-viktor/obchod). Evidentně to umí nejen se soustruhem, ale i s foťákem.

                                   

Pěkná, že? Taky proto už ji mám doma, dokonce přímo na hlavě. A teď ji jdu blejsknout, jakože na blbo. Takže ji dám na stejné pozadí a vezmu to bleskem. To mi nebude dělat takový problém. Kdyby měl pan Viktor v obchodě takovouhle fotku, pak jeho sponu ve vlasech vysoce pravděpodobně nemám. Anebo jo? Já nevím, ta spona je nějaká fotogenická

 

Ale teď už se dostávám k tomu, o co vlastně jde? Nejsem fotograf a většina z Vás také ne. Někdy něco vyfotím a říkám si: „Ale jo, docela to jde. Sice to není úplně ono, ale já už fakt nevím, jak to udělat líp“.

A právě teď přichází nová služba. Navázali jsme spolupráci s fotografickým Studiem PHOTON.  Fotografové z Photonu nyní budou hodnotit Vaše fotografie. Budou vybírat ze Simiry fotky, které se jim líbí a vysvětlí Vám proč a pak také fotky, kde se budou snažit poradit, co příště udělat jinak a lépe. Pozor, hodnocena je pouze fotografie, nikoliv produkt!

Chcete, aby byla hodnocená zrovna Vaše fotka? Myslíte si, že obstojí? Jste připraveni i na případnou kritiku? Pak sem s ní: admin@simira.cz (do předmětu prosím uveďte heslo fotopranýř). (Počet fotografií k hodnocení je omezen, zasláním fotografie nevzniká automaticky nárok na její hodnocení. Hodnoceny budou pouze produktové fotografie umístěné na serveru Simira).

Cílem není Vás otrávit. Cílem je zlepšit služby, cílem je poradit. Má to být zábavné, tak odhoďte stud a pojďte s námi do toho. Očekáváme, že ne vždy budete souhlasit. Komentujte tedy naše příspěvky, diskutujte, pište svoje názory, bavte se.

První fotky bude hodnotit fotografka Jitka Hejtmanová. Takže se těšte, zveřejnění přijde už brzy.

Radka

Přidej se
k Simiře na

  • Google plus
  • Facebook

Jejda! Nejdřív se musíte přihlásit.